Galimybė gauti finansavimą medijų ir informacinio raštingumo įrankiams sukurti

Žinių ekonomikos forumas kartu su DW Akademie skelbia atvirą kvietimą siūlyti inovatyvius medijų ir informacinio raštingumo (MIR) ugdymo įrankius ir gauti finansavimą jų įgyvendinimui.

Kviečiame mokytojus, jaunimo darbuotojus, bibliotekininkus, studentus, nevyriausybinių organizacijų atstovus ir kitus susidomėjusius šia tema siūlyti savo idėjas ir gauti iki 5000 Eur finansavimą ugdymo priemonėms kurti. Norint dalyvauti, pateikite savo idėją užpildę atviro kvietimo formą, Jūsų pasirinkta kalba (lietuvių k., anglų k., rusų k.) Formoje prašomą preliminarų biudžeto šabloną galite rasti čia.

Dalyvauti ir siūlyti ugdymo įrankius galite iki 2020 m. birželio 22 d. imtinai.

Šio atviro kvietimo tikslas yra sukurti inovatyvias priemones, kurios padėtų jauniems žmonėms ugdyti MIR įgūdžius rečiau aptariamomis temomis. Kuriamų įrankių tikslinė grupė – 12–29 metų amžiaus asmenys.

Ugdymo įrankiai gali būti įvairūs – kortos, kompiuteriniai žaidimai, edukaciniai filmukai, plakatai ir t.t. Vertinant pateiktus pasiūlymus bus vadovaujamasi dviem pagrindiniais kriterijais: kokią vertę, mokymui(si) suteikia siūloma priemonė ir, kaip gerai ji gali būti naudojama bei pritaikoma skirtingose sąlygose (įskaitant formalųjį ir neformalųjį ugdymą).

Pirmenybė bus teikiama pasiūlymams, kurie paliečia mažiau reprezentuojamas MIR temas, tokias kaip vaizdo įrašai, tarpkultūriniai ir tarpreliginiai diskursai žiniasklaidoje, duomenų privatumas ir apsauga, nuotraukos, garso įrašai, radikalėjimas ir ekstremizmas, reklama, interaktyvios žiniasklaidos priemonės.

Pasibaigus konkursui bus ištrintos trys novatoriškiausios idėjos – po vieną iš kiekvienos atvirame kvietime dalyvaujančios šalies – Lietuvos, Latvijos bei Estijos. Nugalėtojai savo siūlomas priemones turės įgyvendinti per šių metų rudenį ir bus pakviesti pristatyti rezultatus 2020 m. lapkričio mėn. planuojamoje Baltijos šalių MIR konferencijoje.

Jei turite klausimų susisiekite su mumis el. paštu gintare.zi@zef.lt.