Sulaukta net 16 idėjų medijų ir informacinio raštingumo priemonių kūrimui

Laikotarpis skirtas teikti siūlymus inovatyviems medijų ir informacinio raštingumo (MIR) ugdymo įrankiams baigėsi. Žinių ekonomikos forumo kartu su DW Akademie organizuojamas atviras konkursas sulaukė 16 idėjų iš Lietuvos.

Geriausios idėjos autoriai turės galimybę įgyvendinti savo siūlomą ugdymo įrankį ir bus kviečiami projekto rezultatus pristatyti 2020 m. lapkričio mėn. planuojamoje Baltijos šalių MIR konferencijoje. Dar po vieną idėją bus finansuojama Latvijoje ir Estijoje, kur vyko analogiškas atrankos konkursas. 

„Pamačius gautų paraiškų kiekį išties apsidžiaugėme! Žinoma, liūdna, kad finansavimą gaus tik viena, bet skaičius rodo, kad turime be galo daug pavienių mokytojų, dėstytojų, jaunimo darbuotojų, kūrėjų ir įvairių organizacijų, kurie ne tik suinteresuoti medijų ir informacinio raštingumo ugdymu, bet ir geba sukurti unikalius ugdymo sprendimus. Būtų šaunu, jei didesnė dalis šių iniciatyvų virstų realybe“, – teigia Žinių ekonomikos forumo direktorius Arminas Varanauskas.

Pasiūlytų ugdymo įrankių vertinimas vyks keliais etapais: 

  1. Kiekvienoje šalyje pateikti projektai bus peržiūrimi nacionalinių MIR grupių atskirai;
  2. Šios grupės, pateiktus projektus vertindamos pagal jų kuriama vertę ir pritaikomumą, įvardins du inovatyviausius iš savo šalies.
  3. Inovatyviausi projektai bus pristatomi atrankos komisijai, kurie išrinks tris geriausius projektus – po vieną iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos – kuriems ir bus skiriamas finansavimas.

Nugalėtojai bus skelbiami 2020 m. liepos 10 d. Su visais aplikavusiais bus susisiekta el. paštu.