Skip to content

Medijų ir informacinio raštingumo žaidimai
(anglų k.)

TRUTH.!?

The media literacy game «TRUTH.!?» is created to build media literacy habits in everyday life in schools, in non-governmental organizations, and in society, to understand the diversity of information sources and to strengthen the ability to critically analyze them.

Attack of the Trolls

This educational resource is centered around a simulation game. It encourages students to engage with contemporary issues related to information manipulation, fake news, and media literacy.

Encounters of New Age

Will you be able to stay alive before your mysterious amulet activates again and brings you back to the 21st century?

Pamokų gidai (lietuvių k.)

Algoritmai

Dalykas: užsienio kalba, IT
Klasė: 9-12

Dirbtinio intelekto (DI) panaudojimas rašiniams

Dalykas: kalbos, socialiniai dalykai
Klasė: 9-12

Faktai ir nuomonės

Dalykas: kalbos
Klasė: 9-12

Influencerės(-iai) (nuomonės formuotojos(- ai))

Dalykas: visi dalykai
Klasė: 9-12

Informacija ir šaltiniai

Dalykas: biologija, IT (pakeitus temą - visi dalykai)
Klasė: 9-12

Medijos ir realybė

Dalykas: dailė, IT, istorija
Klasė: 9-12

Skaitmeninis identiteas

Dalykas: kalbų dalykai
Klasė: 9-12

Žiniasklaidos tikslai ir funkcijos

Dalykas: kalbų dalykai, pilietiškumas
Klasė: 9-12

Medijos ir emocijos

Dalykas: dailė, IT, istorija, pilietiškumas
Klasė: 9-12

Mąstymo šališkumai

Dalykas: kalbų dalykai
Klasė: 9-12

Įtikinėjimo technikos (propaganda)

Dalykas: užsienio (anglų) kalba
Klasė: 9-12

Žiniasklaida ir realybė

Dalykas: kūno kultūra, pilietiškumas, etika
Klasė: 9-12

Socialinių medijų įtaka emocijoms

Dalykas: gyvenimo įgūdžiai
Klasė: 9-12

Suvaidinta gerovė

Dalykas: etika
Klasė: 9-12