Skip to content

Apžvelgta Lietuvos mokslo ir studijų būklė

Birželio 17 d. Lietuvos mokslų akademijoje pristatyta Lietuvos mokslo bei studijų būklės apžvalga, atlikta Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centro (MOSTA). Šių apžvalgų rengime aktyviai dalyvavo ir Žinių ekonomikos forumas. Edgaras Leichteris yra “Lietuvos mokslo būklės apžvalgos”, o Arminas Varanauskas – “Lietuvos studijų būklės… Skaitykite toliauApžvelgta Lietuvos mokslo ir studijų būklė

Struktūriniai fondai švietimui 2014-2020: šuolis į kokybę ar bedugnę?

Lietuvos aukštajame moksle vis dar trūksta rimto proveržio. Neefektyvus, nesistemingas ir strategiškai nepagrįstas lėšų skirstymas nedavė tokių rezultatų, kokių norėta. Naujas etapas – nauji lūkesčiai. Tad užuot filosofavus verta sutelkti dėmesį į realius, įgyvendinamus pasiūlymus. Išskiriu tris bazines problemas: pirmoji – nepakankamas tarptautinis konkurencingumas, antroji – praktinių įgūdžių stoka ir trečioji – neefektyvus mokymasis.