– Kritiškai mąstančios ir kūrybiškos asmenybės ugdymas turi tapti visų švietimo sistemos lygmenų ašimi, kuriant atsparią, inovacijoms bei skirtingiems požiūriams atvirą visuomenę;
– Švietimas turi suteikti kompetencijas kompleksinių problemų ir globalių iššūkių sprendimui, todėl kokybiškas STEAM (angl. Science, Technology, Engineering, Arts and Math) ir klimato kaitos ugdymas turi būti pasiekiamas kiekvienam besimokančiajam;
– Kiekvieno piliečio saviraiška ir jo unikalaus potencialo atskleidimas yra ne tik socialiai ir kultūriškai stiprios, bet ir ekonomiškai pažangios visuomenės pagrindas. Švietime jis kuriamas ne tik formaliais būdais, bet ir suteikiant papildomas galimybes, pasitelkiant neformalųjį ugdymą, savanorystę ar įgyvendinant visos dienos mokyklos koncepciją;
– Žiūrime į švietimo (eko)sistemą kaip į visumą, suprasdami, kad kiekvienas jos dalyvis gauna vertę tada, kai visa (eko)sistema veikia efektyviai, o žmogus mokosi ir tobulėja visą gyvenimą;
– Sprendimai turi būti pagrįsti duomenimis, mokslinėmis įžvalgomis, gerųjų patirčių sklaida ar pasiteisinusiomis tarptautinėmis praktikomis.