Skip to content

Pasitikėjimas mokytoju – sėkmės švietime pagrindas

Nors švietimas dažnai minimas kaip reformų epicentras, pokyčiais negalime paslėpti ir kitų iššūkių. Tarp tokių  – pasitikėjimas mokytoju – vienas iš svarbiausių veiksnių kuriant pažangią ir įtraukią švietimo sistemą. Diskusijos „Žinių ekonomikos forumas: neatidėlioti pasitikėjimo mokytoju“ dalyviai akcentavo, kad būtina girdėti tai, kas natūraliai formuojasi… Skaitykite toliauPasitikėjimas mokytoju – sėkmės švietime pagrindas

Mokymasis visą gyvenimą – šalies pažangos ir konkurencingumo pagrindas

Spalio 17 d.  vykusi diskusija „Žinių ekonomikos forumas: neatidėlioti mokymosi visą gyvenimą“ subūrė aukštųjų mokyklų, tyrėjų ir verslo atstovus aptarti, kaip nuolatinis mokymasis gali stiprinti Lietuvos ekonomiką ir konkurencingumą globalioje rinkoje.  Mokymasis visą gyvenimą yra ypatingai svarbus prisitaikymui prie greitai besikeičiančios darbo rinkos ir technologijų… Skaitykite toliauMokymasis visą gyvenimą – šalies pažangos ir konkurencingumo pagrindas

Pradedame projektą STEAM ugdymo ekosistemos plėtojimui

2024 m. lapkričio mėnesį startavo Lietuvos neformaliojo švietimo agentūros (LINEŠA) kartu su partneriais (tarp kurių ir Žinių ekonomikos forumas) vykdomas projektas „STEAM ugdymo ekosistemos plėtojimas“. Ši iniciatyva, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis NextGenerationEU, prisidės prie mokinių ir mokytojų įgūdžių tobulinimo bei švietimo inovacijų plėtros. Projekto tikslai… Skaitykite toliauPradedame projektą STEAM ugdymo ekosistemos plėtojimui

Lietuvoje investicijos į MTEPI nesiekia Europos vidurkio. Kaip jas padidinti?

Spalio 3 d. įvykusi diskusija „Žinių ekonomikos forumas: neatidėlioti investicijų į mokslinius tyrimus ir inovacijas“ sukvietė akademinės bendruomenės, verslo ir politikos atstovus aptarti, kaip strateginės investicijos į mokslinius tyrimus, eksperimentinę plėtrą ir inovacijas bei inovacijų ekosistemos stiprinimas gali tapti šalies konkurencingumo pagrindu. Nors Europos valstybių… Skaitykite toliauLietuvoje investicijos į MTEPI nesiekia Europos vidurkio. Kaip jas padidinti?

„Inovatyviausių mokytojų apdovanojimai“ 2024 – skelbiami nugalėtojai

Lapkričio 27 dieną Vilniaus miesto rotušėje įvyko iškilminga ceremonija, kurioje buvo pagerbti šių metų inovatyviausi pedagogai ir ugdymo lyderiai. Renginys subūrė švietimo bendruomenę, o apdovanojimai buvo įteikti penkiose skirtingose kategorijose. Mokytojus sveikino Lietuvos Respublikos ministrė pirmininkė, Švietimo, mokslo ir sporto viceministras bei verslo ir švietimo… Skaitykite toliau„Inovatyviausių mokytojų apdovanojimai“ 2024 – skelbiami nugalėtojai

„TEAM STEAM“ – kaip padidinti moterų įsitraukimą STEAM sritis?

Lietuvoje merginų įsitraukimas į STEAM sritis išlieka mažas. Nors pastaraisiais metais pastebimi pokyčiai, tačiau vis dar tik nedidelė dalis mergaičių, besiruošiančių aukštajam mokslui, pasirenka šias disciplinas. Pagal paskutinius duomenis, tik kas dešimta mergina Lietuvoje renkasi STEAM sričių studijas. Mentorystė ir praktinė veikla – kelias į… Skaitykite toliau„TEAM STEAM“ – kaip padidinti moterų įsitraukimą STEAM sritis?

ŽEF susitikimai su partijų atstovais: švietimas ir inovacijos 2028-aisias

Artėjant 2024 m. Lietuvos Respublikos Seimo rinkimams, asociacija „Žinių ekonomikos forumas“ (ŽEF) surengė susitikimų ciklą su pagrindinių politinių partijų atstovais švietimo bei ekonomikos ir inovacijų srityse. Jų metu buvo siekiama išgirsti ir diskutuoti dėl nuostatų bendrojo ugdymo, pedagogų rengimo, aukštojo mokslo klausimais / aptarti esamus… Skaitykite toliauŽEF susitikimai su partijų atstovais: švietimas ir inovacijos 2028-aisias

STEAM ugdymo ateitis Lietuvoje: kaip užtikrinti sistemiškumą?

Rugsėjo 19 d. Vilniaus universitete vykusi diskusija apie STEAM sričių ugdymą subūrė švietimo, verslo ir akademinės bendruomenės atstovus. Šis renginys – pirmasis diskusijų cikle „Žinių ekonomikos forumas: neatidėlioti“, kuriuo siekiama kalbėti apie pažangą, būtiną valstybės progresui švietimo, inovacijų, globalių iššūkių sprendimo ir svarbiausiose, aukštą pridėtinę… Skaitykite toliauSTEAM ugdymo ateitis Lietuvoje: kaip užtikrinti sistemiškumą?

„Žinių ekonomikos forumas“ pristato naują projektą: ekspertai nagrinės valstybei svarbius klausimus

Asociacija „Žinių ekonomikos forumas“ pradėjo naują iniciatyvą – diskusijų ciklą „Žinių ekonomikos forumas: neatidėlioti“. Forume susitiks ekspertai ir praktikai iš mokslo, verslo, politikos ir kitų visuomenės sričių, siekiant ieškoti sprendimų valstybės progresui. „Neatidėlioti“ – tai diskusijų forumas, kuriame susitinka įvairių sričių ekspertai – iš mokslo,… Skaitykite toliau„Žinių ekonomikos forumas“ pristato naują projektą: ekspertai nagrinės valstybei svarbius klausimus

Pradinių klasių mokytoja: būtina ugdyti moksleivių refleksijos įgūdžius

Iš kairės: LR Ministrė Pirmininkė Ingrida Šimonytė, 2023 m. TOP 3 inovatyviausios pradinių klasių mokytojos: Rūta Filončikienė, Eglė Lavickienė, Ieva Savulionienė, ŽEF Tarybos narys Haroldas Brožaitis Ieva Savulionienė teigia mokytojo profesijos kelią pasirinkusi iš pašaukimo ir vedama didelio noro kūrybinei laisvei. 2023 m. inovatyviausia pradinių… Skaitykite toliauPradinių klasių mokytoja: būtina ugdyti moksleivių refleksijos įgūdžius