Lietuvos pažanga prasideda nuo dialogo – įsitraukdami kuriame reikšmingą pokytį.
NEATIDĖLIOTI – tai diskusijų forumas, kuriame susitinka svarbiausios mūsų valstybei sritys: mokslas, verslas, politika ir aktyvi, pilietinė visuomenė – kalbėti apie valstybės progresui būtiną pažangą švietime, inovacijose, globalių iššūkių sprendime ir svarbiausiose, aukštą pridėtinę vertę kuriančiose ekonomikos srityse.
ĮVYKUSIOS DISKUSIJOS
NEATIDĖLIOTISTEAM SRIČIŲ UGDYMO
STEAM sričių ugdymas – pagrindas šiuolaikinei, aukštos pridėtinės vertės ekonomikai. Siekiant užtikrinti valstybės konkurencingumą, turime investuoti į šių sričių plėtrą pradedant profesionalų auginimu. Lieka klausimas – kaip daryti tai sistemingai ir nuosekliai?
NEATIDĖLIOTIINVESTICIJŲ Į MOKSLINIUS TYRIMUS IR INOVACIJAS
Investicijos į mokslinius tyrimus, eksperimentinę plėtrą ir inovacijas yra ne tik būdas atrakinti Lietuvos inovacijų potencialą, bet ir yra vienas esminių veiksnių, lemiančių ilgalaikį ekonomikos augimą bei šalies konkurencingumą globaliose rinkose. Pagrindinis diskusijos klausimas: kaip dvigubai padidinti investicijas į MTEPI?
Mokymasis visą gyvenimą yra ypatingai svarbus prisitaikymui prie greitai besikeičiančios darbo rinkos ir technologijų raidos. Šiandieninėje dinamiškoje aplinkoje, nuolat tobulėjantys darbuotojai ne tik gilina specifines žinias, bet ir įgyja naujų įgūdžių, leidžiančių jiems sėkmingai prisitaikyti prie nuolat kintančių darbo rinkos poreikių. Be to, nuolatinis mokymasis skatina ne tik individualų profesinį augimą, bet ir prisideda prie visos šalies ekonominės pažangos. Pagrindinis diskusijos klausimas: ar besimokantys visą gyvenimą transformuos Lietuvos ekonomiką?
Pasitikėjimas mokytoju yra esminis veiksnys, siekiant kurti įtraukią, pažangią ir kokybišką švietimo ekosistemą. Stiprioje, bendradarbiavimu ir pasitikėjimu grįstoje bendruomenėje, galime tikėtis ne tik saugios ir palaikančios aplinkos, bet ir geresnių mokymosi rezultatų, labiau motyvuotų mokytojų bei mokinių ir ilgalaikės švietimo sėkmės. Pagrindinis diskusijos klausimas: kaip padidinti pasitikėjimą mokytoju?