Skip to content

Trys inovatyvūs sprendimai, kurie padės ugdyti medijų raštingumo įgudžius

Jauniems žmonėms reikia stiprių medijų ir informacinio raštingumo (MIR) įgūdžių ne tik pandemijos metu. Tačiau, norint šiuos gebėjimus ugdyti dažnai įprastų veiklų neužtenka – neretai tam reikia unikalių ir inovatyvių ugdymo sprendimų. Trys iniciatyvos iš Baltijos šalių sieks tokias priemones sukurti. Šios idėjos yra  Žinių… Skaitykite toliauTrys inovatyvūs sprendimai, kurie padės ugdyti medijų raštingumo įgudžius

We the Internet: kokią interneto ateitį mato ekspertai?

Birželio 5–6 d. vykusiame virtualiame „We the Internet“ suinteresuotųjų šalių dialoge atstovai iš 80 pasaulio šalių, tarp kurių – ir iš Lietuvos, įvardino septynias rekomendacijas, kuriomis vadovaujantis turi būti reformuojama dabartinė interneto valdymo struktūra.  Dialogas buvo sudarytas iš dviejų dalių: pirma dalyviai vertino vienoje iš… Skaitykite toliauWe the Internet: kokią interneto ateitį mato ekspertai?

Sulaukta net 16 idėjų medijų ir informacinio raštingumo priemonių kūrimui

Laikotarpis skirtas teikti siūlymus inovatyviems medijų ir informacinio raštingumo (MIR) ugdymo įrankiams baigėsi. Žinių ekonomikos forumo kartu su DW Akademie organizuojamas atviras konkursas sulaukė 16 idėjų iš Lietuvos. Geriausios idėjos autoriai turės galimybę įgyvendinti savo siūlomą ugdymo įrankį ir bus kviečiami projekto rezultatus pristatyti 2020… Skaitykite toliauSulaukta net 16 idėjų medijų ir informacinio raštingumo priemonių kūrimui

Investavimas į pedagogų rengimą padėtų gerinti šalies įgūdžių rezultatus

Šiuo metu vykstančioje virtualioje Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) misijoje, ekspertai ir suinteresuotų šalių atstovai diskutuoja apie šalies įgūdžių sistemą. Birželio 2 d. dvejose iš misijos dirbtuvių dalyvavo asociacijos „Žinių ekonomikos forumas“ direktorius Arminas Varanauskas. Viso šio projekto metu siekiama sudaryti šalies įgūdžių sistemos… Skaitykite toliauInvestavimas į pedagogų rengimą padėtų gerinti šalies įgūdžių rezultatus

Galimybė gauti finansavimą medijų ir informacinio raštingumo įrankiams sukurti

Žinių ekonomikos forumas kartu su DW Akademie skelbia atvirą kvietimą siūlyti inovatyvius medijų ir informacinio raštingumo (MIR) ugdymo įrankius ir gauti finansavimą jų įgyvendinimui. Kviečiame mokytojus, jaunimo darbuotojus, bibliotekininkus, studentus, nevyriausybinių organizacijų atstovus ir kitus susidomėjusius šia tema siūlyti savo idėjas ir gauti iki 5000… Skaitykite toliauGalimybė gauti finansavimą medijų ir informacinio raštingumo įrankiams sukurti

We, the Internet: suinteresuotų šalių dialogas apie interneto ateitį

Birželio 5 ir 6 dienomis kviečiame dalyvauti visame pasaulyje vykstančiame virtualiame suinteresuotųjų šalių dialoge apie interneto valdymo ateitį.  Renginio metu dalyviai iš skirtingų valstybių sieks įvertinti tris interneto valdymo ateities scenarijus. Šios diskusijų rezultatai bus perduoti Jungtinių Tautų generalinio sekretoriaus Antonio Guterreso vadovaujamai aukšto lygio… Skaitykite toliauWe, the Internet: suinteresuotų šalių dialogas apie interneto ateitį

6 pamokų stebėjimo modeliai: tarptautinė perspektyva

Didžiosios Britanijos Švietimo, vaikų aptarnavimo ir įgūdžių standartų tarnybos (Ofsted) surengtame seminare buvo pristatyti šeši pamokų stebėjimo modeliai, iš kurių trys naudojami Jungtinėse Amerikos Valstijose, du Europos šalyse ir vienas sukurtas naudojimui tarp kelių šalių. Modelių patikimumą ir validumą patvirtina mokslinių tyrimų gausa. Šiame pranešime… Skaitykite toliau6 pamokų stebėjimo modeliai: tarptautinė perspektyva